magistrsko delo na študijskem programu 2. stopnje UM

Povzetek

Magistrsko delo opisuje in prikazuje organizacijo železniškega prometa v času izvajanja različnih vzdrževalnih del na progi. Opredeljena in predstavljena so dela na progi, ki se uvrščajo med vzdrževalna dela, ter način vodenja prometa vlakov in ukrepi za zagotovitev varnega odvijanja prometa med izvajanjem vzdrževalnih del. Predstavljena in analizirana sta pojma zmogljivost železniške proge in njena izkoriščenost ter parametri, ki vplivajo nanju, prav tako pa je opisano vrednotenje in analiziranje zmogljivosti železniških prog ter organizacija železniškega prometa s pomočjo različnih metod in orodij. V raziskovalnem delu naloge smo na podlagi realnega primera s programsko opremo RailSys simulirali delovanje železniškega prometa na odseku Zidani Most – Celje, pred in med časom izvajanja vzdrževalnih del na postaji Rimske Toplice. Za obe omenjeni stanji smo na podlagi opravljenih simulacij izvedli pregled učinkovitosti železniških storitev. Z izdelano nalogo smo prikazali kako izvajanje vzdrževalnih del vpliva na organizacijo prometa in kako se to lahko izboljša z optimizacijo organizacije prometa in uporabo primerne programske opreme.

Ključne besede

organizacija železniškega prometa;vzdrževalna dela v javno korist;tekoče vzdrževanje;investicijsko vzdrževanje;zmogljivost;simulacijske metode;programska oprema RailSys;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Založnik: [L. Šošo]
UDK: 656.2.05:625.17(043.2)
COBISS: 20554518 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1249
Št. prenosov: 188
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Organizing railroad traffic during maintenance works
Sekundarni povzetek: This master's thesis describes and shows us organization of railroad traffic during implementation of maintenance works. The presented works are the ones described as maintenance works, and the way of managing the safe guiding train traffic, and measures for ensuring safe traffic during these maintenance works are also presented. Terms such as railroad capacity and utilization are described and analysed along with other parameters that influence them. Further, assessing and analysing railroad capacity and railroad traffic organization using various methods and tools is also described in detail. In the practical part of this master's thesis, RailSys software was used to simulate railroad traffic on a real life case of the Zidani Most - Celje railroad section, before and during maintenance works at the Rimske Toplice station. For both of the mentioned states, we reviewed railway service quality on a basis of the performed simulations. The result showed how organization of railway traffic is affected by the maintenance works, and how it can be improved by optimizing traffic organization and using the right software.
Sekundarne ključne besede: railway traffic organization;maintenance works for public benefit;regular maintenance;investement maintenance;capacity;simulation methods;RailSys software;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo, Prometno inženirstvo
Strani: IX, 122 str.
ID: 9248225