magistrsko delo

Povzetek

Logotip predstavlja ključni element vizualne podobe vsakega podjetja. Komunicira informacije o podjetju in predstavlja podjetje na vizualni ravni. Hkrati pa je tudi del vizualne kulture določenega časa in prostora. V magistrskem delu smo raziskovali ali se v logotipih odražajo vizualne kulturne značilnosti lokalnih okolij. Po pregledu literature s področja kulture in grafičnega oblikovanja smo zasnovali kriterije, na podlagi katerih smo naredili raziskavo – študijo primera logotipov Evropskih prestolnic kulture med leti 2004 in 2016. Spoznali smo, da bi v proces nadaljevanja raziskave bilo potrebno vključiti tudi avtorje logotipov ter pripadnike lokalnih okolij za podrobnejšo analizo. Rezultati analize logotipov EPK kažejo, da so v logotipih prisotne vizualne kulturne značilnosti, ki odražajo kulturo lokalnih okolij.

Ključne besede

logotipi;kultura;vizualna kultura;Evropska prestolnica kulture;EPK;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: N. Kodrič
UDK: 659.126(043.2)
COBISS: 20859926 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 891
Št. prenosov: 105
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Visual cultural characteristics in logotypes
Sekundarni povzetek: Logotype is an important part of the visual identity of any corporation. It represents a corporation and their key values on a visual level. The logotype is also creating a visual culture of specific time and space. The subject of this Master Thesis is to study if logotypes include any visual cultural characteristics of local environments. Based on literature review of different fields (culture, graphic design), we established basic criteria as the foundation of our further research – case study. We analysed logotypes of former European Capitals of Culture between 2004 and 2016. Our recommendation for further research is to involve authors of logotypes and representatives of specific belonging culture for a more detail analysis and results. Our analysis results show that logotypes do contain visual symbols and cultural characteristics that represent cultures of local environments.
Sekundarne ključne besede: logotype;culture;visula culture;European Capital of Culture;ECOC;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: X, 86 str.
ID: 10843560