primerjalna študija
Hana Vardjan (Avtor), Aljoša Pužar (Mentor)

Povzetek

Dandanes so podobe krajev pomemben faktor pri izbiri destinacije, ki jo ljudje obiščejo, zato je za mesta pomembno, kakšno podobo imajo v očeh prebivalcev in obiskovalcev. Prihaja do poizkusov spreminjanja obstoječih podob s pomočjo kulturnih dogodkov. Evropska prestolnica kulture je popularen kulturni dogodek, s katerim si mesta prizadevajo privabiti večje število obiskovalcev ter s tem doprinesti k razvoju in prepoznavnosti kraja. V diplomski nalogi se posvečam vprašanju, ali mesta tekom gostovanja dogodka Evropska prestolnica kulture skušajo spreminjati svojo podobo, ter to prizadevanje predstavim na dveh konkretnih primerih, dogodkih EPK v mestih Rotterdam leta 2001 in Maribor leta 2012. Vpliv kulturnih dogodkov na podobo mesta je kompleksen in težko merljiv, zato si pomagam z analizami, ki prikazujejo ekonomske učinke dogodkov. Za boljše razumevanje vpliva večjih kulturnih dogodkov na kraje in njihovo podobo se v prvem delu diplomskega dela posvetim tudi zgodovini urbanega festivala in kulturnih dogodkov ter predstavitvi dogodkovnosti in festivalizacije.

Ključne besede

trženje kulture;Evropska prestolnica kulture;dogodkovnost;festivalizacija;Trženje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [H. Vardjan]
UDK: 338.48:316.7(497.412)(043.2)
COBISS: 84837891 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 312
Št. prenosov: 42
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: European Capital of Culture event as a means to improve the image of a city – a comparative study
Sekundarni povzetek: Today the image of a destination is an important factor in one's decision on which places to visit. That is why the image of a destination in the eyes of its residents and visitors is important for cities. Experiments to change the existing image of a place through cultural events have been tried. The European Capital of Culture is a popular cultural event through which cities strive to attract more visitors in order to contribute to the development and the visibility of a place. In my diploma thesis I focus on the question of whether cities try to change their image when they host the European Capital of Culture event, and I present two specific cases: the ECOC events in Rotterdam in 2001 and in Maribor in 2012. The impact of cultural events on the image of a city is complex and difficult to measure; therefore, I use analyzes that indicate the economic effect of the events. For a better understanding of the impact major cultural events have on places and their image, I also discuss the history of urban festivals and cultural events, and present events and festivalisation in the first part of the thesis.
Sekundarne ključne besede: arts marketing;European Capital of Culture;events;festivalisation;Kulturni turizem;Cultural tourism;Marketing;Kultura;Culture;Maribor (Slovenija);Maribor (Slovenia);Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 35 str.
ID: 13390838