diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu smo predstavili pomen celovitega oblikovanja izdelkov, ki izhaja iz razumevanja teorije o vizualni komunikaciji, estetiki in dobrih praksah oblikovanja. Skozi analizo teoretičnih smernic smo razpoznali ključne komponente vizualne podobe ter njihov vpliv preizkusili v praksi. Za izbrane komponente oblikovanja smo izdelali računalniške 3D modele, jih postavili v realistično sceno ter upodobili. Upodobljene slike smo v eksperimentu predstavili vzorčni skupini ter ugotovili kakšen je vpliv posameznih smernic. Celovito oblikovan model se je izkazal za najboljšega, saj ga je v primerjavi s pomanjkljivimi izbralo precej več intervjuvancev. To dokazuje, da ima upoštevanje teoretične podlage pri oblikovanju velik vpliv na prepoznavnost izdelka.
Ključne besede
oblikovanje izdelkov;vizualna komunikacija;estetika;dobre prakse oblikovanja;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
N. Bračič |
UDK: |
316.776:004.514.66(043.2) |
COBISS: |
20682774
|
Št. ogledov: |
1066 |
Št. prenosov: |
99 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Comprehensive product design with cinema 4D |
Sekundarni povzetek: |
The aim of this diploma thesis is to represent the importance of comprehensive product design, which is based on visual communications, aesthetics theory and best practices. Through the analysis of the theoretical guidelines, we identified key elements for designing product visuals and test their influence in practice. We created computer 3D models that represent chosen theoretical elements, put them in the realistic environment and render their images. In order to assess the influences of the specific element, we showed the rendered images to a representative group of people. Comprehensively designed model has proven to be the best amongst the offered, as most of the interviewees has voted for it. That proves that theoretical knowledge has a big influence on designing the best and most recognizable product. |
Sekundarne ključne besede: |
product design;visual communication;aestetics;best practices in visual design; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VI, 27 str. |
ID: |
10844331 |