magistrsko delo
Samanta Kerčmar (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Raba umetne inteligence kot inovativen marketinški pristop slovenskih podjetij

Ključne besede

slovenska podjetja;Umetna inteligenca;Trženje;Podjetja;Tehnologija;Slovenija;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Kerčmar]
UDK: 004.8:339.138(497.4)(043.3)
COBISS: 34935389 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1066
Št. prenosov: 356
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Artificial intelligence;Marketing;Enterprises;Technology;Slovenia;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 100 str.
ID: 10846742