diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu sem predstavila osnovne značilnosti Kurikuluma za vrtce, programa, po katerem delujejo javni vrtci v Slovenji, in značilnosti pedagogike montessori. V obeh programih sem se dotaknila jezikovnega področja in vloge vzgojitelja pri tem.
Področje jezika v Kurikulumu za vrtce je zelo jasno opredeljeno, ne najdemo pa zapisov o tem, kako se področje jezika uresničuje v vrtcih montessori. Z intervjuji z vzgojiteljicami v javnem vrtcu in vrtcu montessori sem raziskala jezikovne cilje, dejavnosti in vlogo vzgojitelja na jezikovnem področju v posameznem programu.
V empiričnem delu sem želela raziskati, s čim bi lahko svoje delo v vrtcu še obogatili, saj sem pričakovala podobne jezikovne cilje v obeh programih.
Ključne besede
jezikovna vzgoja;javni vrtec;vrtec Montessori;kurikulum za vrtce;Montessori pedagogika;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[R. Janežič] |
UDK: |
373.2.016:81(043.2) |
COBISS: |
11628361
|
Št. ogledov: |
878 |
Št. prenosov: |
243 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The role of the educator in the implementation of the language education in public and montessori kindergarten |
Sekundarni povzetek: |
The thesis is divided into theoretical and empirical part. In the theoretical part I introduced the basic characteristics of the kindergarten curriculum, program under which operate public kindergartens in Slovenia, and the characteristics of the Montessori pedagogy. In both programs, I touched the language area and the role of the teacher in this.
Linguistic field in the curriculum for kindergarten is very clearly defined, but we don`t find records of how is implemented in Montessori kindergarten. With interviews from teachers in public and Montessori kindergarten I am looking linguistic objectives, activities and role of the teacher in the linguistic field in each program.
In empirical part I wanted to explore with what can we upgrade our work in kindergartens, because I expected similar linguistic goals in both programs. |
Sekundarne ključne besede: |
language;pre-school education;jezik;predšolska vzgoja; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja |
Strani: |
22, [23] str. pril. |
ID: |
10847679 |