magistrsko delo
Povzetek
Rabi tiskanih medijev smo predstavili digitalno plast vsebin, ki jo bralec opazuje preko kamere mobilnega telefona, ko ga usmeri v natisnjen vzorec. Novičarske vsebine bi tako z nadgrajeno resničnostjo razširili in naredili bolj zanimive za uporabnike danes prosto dostopnih pametnih telefonov. Spoznali smo, da mora uredništvo časnika usposobiti kader za ustvarjanje in ažuriranje vsebin, prav tako pa mora bralce osvestiti o uporabi in lociranju markerjev, ki v nadgrajeni plasti ponujajo denimo razširjeno galerijo slik, video posnetke, animacije, hiperpovezave in drugo.
Ključne besede
nadgrajena resničnost;tiskani mediji;poročanje;mobilne aplikacije;magistrske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
T. Draksler |
UDK: |
004.774(043.2) |
COBISS: |
20865302
|
Št. ogledov: |
983 |
Št. prenosov: |
106 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Pattern-based augmented reality in print media |
Sekundarni povzetek: |
We introduced a layer of digital content to print media, where the reader views the text through a cell phone camera that is pointed at the printed pattern. In this way- with the help of augmented reality, we would broaden the spectrum of news media and make it more interesting for smartphone users. It turns out that the newspaper editorial boards need to educate their staff on creating and updating augmented content. Likewise, the readers must be notified about the existence and use of markers, which – in the augmented layer- offer for example an extended photo gallery, video clips, animations, hyperlinks and more. |
Sekundarne ključne besede: |
augmented reality;print media;reporting;mobile app; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
68 f. |
ID: |
10859377 |