magistrsko delo
Mateja Starman (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Revizija merjenja zadovoljstva strank s promocijskimi darili

Ključne besede

trženje;odnosi s strankami;potrošnik;zadovoljstvo;pospeševanje;revizija;meritve;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Starman]
UDK: 339.138
COBISS: 23816422 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 464
Št. prenosov: 202
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂA ǂmarketing audit of measuring customer satisfaction with promotional gifts
Sekundarne ključne besede: marketing;customer relationship;consumer;satisfaction;promotion;auditing;measurements;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 55, 10 str.
ID: 10862488