zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Blaž Zalar (Avtor), Aleš Groznik (Mentor)

Povzetek

Elektronsko trženje

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;odnosi s strankami;strategija trženja;potrošnik;zadovoljstvo;lojalnost;programi;nagrajevanje;informacijski sistemi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [B. Zalar]
UDK: 339.138
COBISS: 23251430 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1105
Št. prenosov: 98
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: E-marketing in a company
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;customer relationship;marketing strategy;consumer;satisfaction;loyalty;programmes;remuneration;information systems;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 26, 5 str.
ID: 9252586
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, Organisationsentwicklung für eine Modellfabrik am Beispiel eines mittelständischen Unternehmens der Fertigungsindustrie