dm tek za ženske
Petra Farčnik (Avtor), Tanja Strniša (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Sponzorstvo športnega dogodka kot orodje tržnega komuniciranja

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;sponzorstvo;pospeševanje;zgodovina;konkurenčne prednosti;case study;podjetje;DM;šport;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [P. Farčnik Piršič
UDK: 339.138
COBISS: 23879398 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 832
Št. prenosov: 205
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Sport event sponsorship as a tool for marketing communications: dm women's run
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;sponsorship;promotion;history;competitive advantage;case study;enterprises;DM;sports;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: V, 108, 32 str.
ID: 10862579