ǂthe ǂcase of the Usjepor company
Iskra Ilieska (Avtor), Stezimir Trajkovski (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Increasing product awarness through social media marketing for B2B companies

Ključne besede

medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;marketing mix;poslovno komuniciranje;proizvodi;socialne mreže;mediji;case study;podjetje;Usjepor;interorganizational systems;intercompany marketing;business communication;products;social network;media;enterprises;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Ilieska
UDK: 339.138
COBISS: 23891686 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 708
Št. prenosov: 226
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Povečanje poznavanja izdelkov s pomočjo družbenih medijev za podjetja na medorganizacijskih trgih : primer podjetja Usjepor
Sekundarne ključne besede: medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;marketing mix;poslovno komuniciranje;proizvodi;socialne mreže;mediji;case study;podjetje;Usjepor;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 65, 8 str.
ID: 10862590