zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Tanja Broder (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Uvedba novega izdelka na medorganizacijski trg

Ključne besede

medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;trg;novi proizvodi;inovacije;poslovno komuniciranje;prodaja;cena;case study;podjetje;Knauf Insulation;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Broder]
UDK: 339.138
COBISS: 23982054 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 731
Št. prenosov: 320
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Introducing a new product in the business-to-business market
Sekundarne ključne besede: interorganizational systems;intercompany marketing;market;new products;innovations;business communication;sales;price;case study;enterprises;Knauf Insulation;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 26, 2 str.
ID: 10928766