primer Flaviar
Saša Muzga (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Razvoj trženjske strategije za lansiranje novega izdelka

Ključne besede

trženje;novi proizvodi;pospeševanje;pospeševanje prodaje;poslovno komuniciranje;strategija trženja;oglaševanje;case study;podjetje;Flaviar;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Muzga]
UDK: 339.138
COBISS: 24039142 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1087
Št. prenosov: 336
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing strategy development for a new product launch: the case of Flaviar
Sekundarne ključne besede: marketing;new products;promotion;sales promotion;business communication;marketing strategy;advertising;case study;enterprises;Flaviar;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 78, I, 15 str.
ID: 10908220