diplomsko delo
Igor Kastelic (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Vpeljava nove blagovne znamke na tržišče ter njena umestitev na prodajne police na primeru podjetja Procter & Gamble Slovenija

Ključne besede

Slovenija;novi proizvodi;trženje;blagovne znamke;oglas;poslovno komuniciranje;strategija trženja;pospeševanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Kastelic]
UDK: 339.138
COBISS: 21972198 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1033
Št. prenosov: 164
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;new products;marketing;trademarks;advertisement;business communication;marketing strategy;promotion;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 48, 19 str.
ID: 8326151