diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu je predstavljena povratna informacija pri matematičnih domačih nalogah. V teoretičnem delu so predstavljene domače naloge: njihova zgodovina, namen in več klasifikacij vrst domačih nalog. Domače naloge so namenjene učencem, da z njimi usvojijo in utrdijo obravnavano snov. Domača naloga učencem omogoča učenje uporabe postopkov, ki jih že poznajo, in pridobivanje novih spretnosti za nadaljnje razumevanje snovi. Z rednim pisanjem domačih nalog se učenci naučijo vestnega in samostojnega dela. Poleg domačih nalog je v teoretičnem delu predstavljena tudi povratna informacija. Opisano je, kaj je povratna informacija in kakšna mora biti, da je za učence koristna. Učitelji matematike večinoma redno dodeljujejo domače naloge, spremljajoča povratna informacija k opravljanim nalogam pa je običajno površna ali celo povsem odsotna.
V empiričnem delu diplomske naloge je predstavljena izvedena raziskava o povratni informaciji pri matematičnih domačih nalogah. Z raziskavo sem želela ugotoviti, kako doživljajo učenci redno in natančno povratno informacijo pri domačih nalogah. Učencem je bilo dodeljenih šest zaporednih domačih nalog, vsaka je vsebovala tudi kratek vprašalnik. Vsak učenec je za vsako nalogo prejel natančno povratno informacijo. Po zadnji nalogi so učenci izpolnili obsežen vprašalnik. Raziskava je potrdila, da povratna informacija pri domačih nalogah učencem pomaga pri prepoznavanju lastnih napak in s tem izboljšuje razumevanje matematike, poleg tega pa so učenci cenili, da se je učiteljica poglobila v njihovo domače delo.
Ključne besede
domače naloge;povratna informacija;samoevalvacija;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[U. Žitko] |
UDK: |
51:373.3(043.2) |
COBISS: |
11703113
|
Št. ogledov: |
564 |
Št. prenosov: |
142 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Written feedback to mathematics homework |
Sekundarni povzetek: |
This diploma thesis is about teachers’ feedback to students’ mathematics homework. In the theoretical part I present the purpose and history of homework assignments as well as various classifications of types of homework. In general, homework assignments are intended for students to learn and refresh the subject matter they have learnt in class, to gain further understanding, to practice various mathematical processes, and to prepare the student for a forthcoming subject matter. By doing homework regularly, students learn to work diligently and independently. In the theoretical part I also explain what feedback is and the properties of effective feedback in the learning process. In general, mathematics teachers provide homework tasks for the students regularly, while the homework related feedback is superficial or even absent.
In the empirical part of the diploma thesis, I present a research, which I conducted on homework feedback. The purpose of the research was to find how students reckon with regular and carefully written feedback to their mathematics homework. Students were given six consecutive homework assignments, each with a short questionnaire. A feedback was provided to each student for each homework assignment. After the sixth homework assignment the students completed an extensive questionnaire. The results show that most students valued positively the regular feedback to the mathematics homework assignments. From the cognitive aspect the feedback helped them to identify their own misunderstandings, from the affective side they appreciated that the teacher’s paid so much attention and concern to their mathematics home work. |
Sekundarne ključne besede: |
mathematics;primary education;matematika;osnovnošolski pouk; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Dvopredmetni učitelj: Matematika in tehnika |
Strani: |
40 str., [6] str. pril. |
ID: |
10864357 |