diplomsko delo
Andraž Kajtner (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Uporaba sponzorstva za pozicioniranje blagovne znamke Sperbank na slovenskem trgu

Ključne besede

Slovenija;bančništvo;banke;Sperbank;pozicioniranje proizvoda;strategija;sponzorstvo;šport;blagovne znamke;tržne raziskave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Kajtner]
UDK: 339.138
COBISS: 23625190 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 576
Št. prenosov: 292
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Use of sponsorhip in positioning Sberbank brand on the Slovenian market
Sekundarne ključne besede: Slovenia;banking;banks;Sperbank;positioning;strategy;sponsorship;sports;brands;market research;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 42, 5 str.
ID: 10866271