primer Ljubljanske mlekarne

Povzetek

Strategija pozicioniranja jogurtov na slovenskem trgu

Ključne besede

Slovenija;mlekarstvo;industrijsko podjetje;Ljubljanske mlekarne;trženje;pozicioniranje proizvoda;strategija;blagovne znamke;konkurenčne prednosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Teraž]
UDK: 339.139
COBISS: 23817190 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 835
Št. prenosov: 127
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂpositioning strategy of yogurt on the Slovenian market: the case of Ljubljanske mlekarne
Sekundarne ključne besede: Slovenia;dairying;industrial enterprises;Ljubljanske mlekarne;marketing;positioning;strategy;brands;competitive advantage;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 55 str.
ID: 10862490
Priporočena dela:
, primer Ljubljanske mlekarne
, primer podjetja Ljubljanske mlekarne d.d.
, študija primera v slovenskem podjetju