magistrsko delo
Vanja Čas (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Trajnostno trženje in konkurenčne prednosti na primeru Mlekarne Celeia

Ključne besede

Slovenija;mlekarstvo;industrijsko podjetje;Mlekarna Celeia;trženje;trajnostni razvoj;poslovno komuniciranje;konkurenčne prednosti;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [V. Čas]
UDK: 339.138
COBISS: 24409062 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 780
Št. prenosov: 184
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Sustainable marketing and competitive advantages: the case of the company Mlekarna Celeia
Sekundarne ključne besede: Slovenia;dairying;industrial enterprises;Mlekarna Celeia;marketing;sustainable development;business communication;competitive advantage;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 54 str.
ID: 10918466