delo diplomskega projekta
Tilen Terihaj (Avtor), Matjaž Iršič (Mentor)

Povzetek

V diplomskem projektu smo proučili načrtovanje prodaje na primeru izdelka Aperol, ki je potekalo na slovenskem trgu. Diplomski projekt sestavljata teoretičen in empiričen del. Pri pisanju teoretičnega dela smo uporabili literaturo različnih domačih in tujih avtorjev. Vse močnejša konkurenca in intenzivnejša globalizacija sili podjetja v vse bolj natančno načrtovanje aktivnosti. Načrtovanje je zelo pomembno, saj podjetju omogoča približen pogled v prihodnje poslovanje. Z načrtovanjem si podjetje postavlja vodila, ki jih potem poskuša udejanjati. S preučitvijo procesa načrtovanja na primeru Aperola, ki so ga izvajali v podjetju Mabat INT , smo dobili primer kako poteka načrtovanje v praksi. Literatura s področja prodaje nam je pomagala pri analizi načrtovanja prodaje. Proces načrtovanja prodaje smo razčlenili in opisali v teoretičnem del, kar nam je bila velika opora pri opisovanju in predstavitvi načrtovanja prodaje na primeru Aperola. Na koncu smo predstavili še rezultate načrtovanja in jih povezali s stanjem na slovenskem trgu.

Ključne besede

marketing;prodaja;načrtovanje prodaje;management prodaje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Terihaj]
UDK: 658.8
COBISS: 12952604 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 648
Št. prenosov: 97
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Planning sales of Aperol on Slovenian market
Sekundarni povzetek: In this Diploma project we studied sales planning using the case of product Aperol, which took place on Slovenian market. The Diploma project consists of theoretical and empirical part. When writing theoretical part, we used literature of different domestic and foreign authors. Increasing competition and more intense globalization are driving companies into more and more accurate planning of activities. Planning is very important, since it gives the company an approximate view of future business. By planning, the company sets the guidelines, which it then tries to implement. By examining the planning process on the Aperol case, carried out by Mabat INT, we got an example of how the planning works in practice. Sales literature has helped us in the analysis of sales planning. The process of sales planning was broken down and described in the theoretical part, which was a great support to us in describing and presenting the sales planning on the Aperol example. Finally, we presented the results of the planning and related them to the situation on the Slovenian market.
Sekundarne ključne besede: sale;sales management;sales planning;sales planning process;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: I, 51 str.
ID: 10866669