diplomsko delo
Domen Brglez (Avtor), Jože Rugelj (Mentor), Matej Zapušek (Komentor)

Povzetek

Pri poučevanju nas vedno zanima, kako izboljšati učenje s pomočjo novih učnih metod, ki bi olajšale razumevanje, povečale motivacijo in imele za rezultat poglobljeno znanje. Ena izmed inovativnih metod je poučevanje s pomočjo izobraževalnih računalniških iger. Igre uporabljamo pri poučevanju v situacijah, kjer bi lahko z njimi bolje razložili učno snov, ponudimo učencem varno okolje za eksperimentiranje, simuliramo realne situacije... Prav zato pa je uporaba dobrega okolja za izdelavo igre nujna, saj nam celoten postopek izdelave igre zelo olajša. Eden izmed teh programov je Unity, katerega sem se odločil opisati v diplomski nalogi. Z njim lahko naredimo 2D in 3D igre, sami napišemo programsko kodo, igro pa izvozimo v katerikoli sodobni format. Ker sem se že prej srečal s programom za izdelavo iger (eAdventure), sem najprej program Unity primerjal z njim, nato pa vse stvari, ki se dajo izdelati v njem opisal, kako se naredijo v Unity ter dodal še več uporabnih stvari za izdelavo kvalitetnejše igre. Unity ima možnost programiranja kode in skript, zato sem še prej izluščil bistvene stvari programskega jezika C#, ter nekaj njegovih sintaktičnih značilnosti. Končna diplomska naloga se izkaže kot nekakšen vodič (guide) za vse, ki si želijo ustvarjati (izobraževalne) računalniške igre in so se prvič srečali s programom Unity.

Ključne besede

eAdventure;Unity;izobraževalne igre;C#;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [D. Brglez]
UDK: 004(043.2)
COBISS: 11741001 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1298
Št. prenosov: 208
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Designing educational video games in Unity
Sekundarni povzetek: We are always trying to improve learning process by finding new ways to increase motivation, make things easier to understand and last but not least to get better learning results. One method to do that is by creating educational video games. Video games are used in situations that can explain certain situations better, where we can make safe environment for students to experiment new things, to simulate real life situations and last but not least to increase their motivation in learning process. That is the main reason to use a good program when creating video games. One of these programs is Unity, which is described in this diploma. 2D and 3D games can be created in Unity, we can write our own scripts and do the programming. Games can be exported to every nowadays platform. In the beginning I made a comparison to a known program which I used before called eAdventure. Then all the things that can be made in eAdventure are made in Unity with specific upgrades. Because of programming function in Unity I made some basic description of C# programming language and some specific syntax. Diploma in general turned out to be sort of a guide for all of those who want to create (educational) video games but they never worked with Unity.
Sekundarne ključne besede: computer game;računalniška igra;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Dvopredmetni učitelj
Strani: 27 str.
ID: 10866909