diplomsko delo
Ema Nunar (Avtor), Jurij Selan (Mentor)

Povzetek

Kot že sam naslov pove, se v diplomskem delu osredotočim na celostno grafično podobo in oblikovanje le-te. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V likovno-teoretskem delu raziščem, kaj sploh je grafično oblikovanje in na kratko opišem njegovo zgodovino. Različni strokovnjaki to vrsto oblikovanja enačijo z umetnostjo, spet drugi menijo, da gre za dve različni področji. Predstavim naloge grafičnega oblikovalca in katera področja zavzema grafično oblikovanje. Osredotočim se na celostno grafično podobo in njene dele. V tem delu tudi analiziram in primerjam grafične znake s področja avdio-video produkcije iz Slovenije in tujine. V likovno-praktičnem delu pa na podlagi znanj, pridobljenih skozi prvi del, oblikujem celostno grafično podobo s področja avdio-video produkcije. Predstavim razvoj grafičnega znaka od začetne ideje do končnega izdelka.

Ključne besede

grafično oblikovanje;grafični znak;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [E. Nunar]
UDK: 76(043.2)
COBISS: 11760969 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 813
Št. prenosov: 150
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Corporate identity design in audio and video production
Sekundarni povzetek: This thesis focuses on the corporate identity design and the process of designing it. The thesis is divided in two sections. In the first part, which discusses the theoretical and artistic background, I examine the definition of graphic design, with its historical development. The discussion reveals the different interpretations of the topic: some experts claim that graphic design is a form of art, while others believe that art and graphic design are two separate fields of study. I also present the tasks of a graphic designer and which fields graphic design includes. I focus on the corporate identity design and its parts and also analyse and compare graphic signs in the audio and video production in Slovenia and abroad. In the second part of the thesis, I model a corporate identity design in audio and video production, based on the theory presented in the first part of the thesis, presenting the development of the graphic sign from the initial idea to the final product.
Sekundarne ključne besede: graphic arts;audiovisual programme;grafika;avdiovizualni program;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Likovna pedagogika
Strani: 58 str.
ID: 10869191