magistrsko delo
Urška Roblek (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Trženjske strategije malih posredniških podjetij v Sloveniji

Ključne besede

posredniška podjetja;Mala in srednja podjetja;Poslovna omrežja;Strategija trženja;Magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [U. Nedović]
UDK: 334.012.64:658.8(497.4)(043.3)
COBISS: 35231069 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 879
Št. prenosov: 147
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Small business;Business networks;Marketing strategy;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 80 str.
ID: 10876476