prednosti ozaveščenosti učiteljev
Helen Arov (Avtor), Anna-Liisa Jõgi (Avtor)

Povzetek

V raziskavi proučujemo razvoj učnih spretnosti učencev in zavedanje okvirjev učnih spretnosti pri učiteljih likovne umetnosti na srednji šoli. Ukvarjamo se tudi z odnosom med učnimi praksami, ki jih uporabljajo učitelji pri razvoju učnih sposobnosti, ter z učno motivacijo dijakov pri urah likovne umetnosti. V raziskavi sta bili uporabljeni kvalitativna in kvantitativna metodologija. Spremljanje pouka likovne umetnosti in intervjuji so bili izvedeni na vzorcu desetih učiteljev likovne umetnosti na estonskih srednjih šolah, vprašalnik o učni motivaciji, interesih in ciljih likovne umetnosti pa je izpolnilo 148 dijakov iz opazovanih razredov. Raziskava poudarja pomen učiteljevega zavedanja vrednosti učnih spretnosti ob specifičnih predmetnih znanjih, s čimer se izboljšujeta dijakova avtonomna motivacija in fleksibilno, prilagodljivo določanje ciljev pouka.

Ključne besede

learning skills;learning motivation;teaching practices;middle school;art education;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 373.5.016:73/76
COBISS: 23446024 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1103
Št. prenosov: 150
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Supporting learning skills in visual art classes
Sekundarni povzetek: This study focused on middle school art teachers supporting the development of students% learning skills, specifically their awareness of the framework of learning skills. It also looked at the relations between the teaching practices teachers use for supporting learning skills and students' learning motivation in art classes. The study combined qualitative and quantitative research methods. The class observations and interviews were conducted with ten Estonian middle school art teachers. One hundred and forty-eight students from the observed classes filled out the learning motivation questionnaire about their interest and achievement goals in visual arts. The study draws attention to the importance of teachers being aware of and valuing learning skills alongside subject specific knowledge, as it could enhance students' autonomous motivation and support adaptive goal setting.
Sekundarne ključne besede: učne spretnosti;učna motivacija;načini poučevanja;srednje šole;likovna vzgoja;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 145-161
Letnik: ǂLetn. ǂ10
Zvezek: ǂšt. ǂ2/3
Čas izdaje: sep. 2017
DOI: 10.18690/1855-4431.10.2-3.145-162(2017)
ID: 10878381