gender and country of origin perspective

Povzetek

Although many researchers agree that environmental and personal characteristics are important for becoming an entrepreneur, it is still not clear if their influence is equally significant. Numerous authors have pointed out unresolved matters regarding the relationship among innovativeness, gender, and entrepreneurial intensions. The aim of this paper is to explore the impact of gender and country of origin in relation to entrepreneurial intentions and innovative cognitive style. Research was conducted using a sample of students majoring in information and communication technologies from Croatia and Slovenia. The results revealed the influence of gender, country, attitudes toward entrepreneurship, and innovative cognitive style on entrepreneurial intentions.

Ključne besede

entrepreneurship;gender;innovation;cross-country;entrepreneurial intentions;ICT;Croatia;Slovenia;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
UDK: 005:33
COBISS: 513488002 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0547-3101
Matična publikacija: Naše gospodarstvo
Št. ogledov: 684
Št. prenosov: 129
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Determinante podjetniških namer v IKT po spolu in državi izvora
Sekundarni povzetek: Čeprav se mnogi raziskovalci strinjajo, da so okoljske in osebne karakteristike pomembne pri posameznikovi odločitvi, da postane podjetnik, še ni razjasnjeno, ali je vpliv teh karakteristik enako značilen. Številni avtorji opozarjajo na nerešena vprašanja, ki zadevajo povezavo med inovativnostjo, spolom in podjetniškimi namerami. Namen tega članka je raziskati vpliv spola in države izvora na povezanost podjetniških namer in inovativnega kognitivnega sloga. Raziskava je bila izvedena na vzorcu študentov IKT iz Hrvaške in Slovenije. Rezultati so pokazali vpliv spola, države, odnosa do podjetništva in inovativnega kognitivnega sloga na podjetniške namere.
Sekundarne ključne besede: podjetništvo;spol;inovacija;meddržavne raziskave;podjetniške namere;IKT;Hrvaška;Slovenija;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 37-45
Letnik: ǂLetn. ǂ62
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2016
DOI: 10.1515/ngoe-2016-0004
ID: 10878386