gender and country of origin perspective
Povzetek
Although many researchers agree that environmental and personal characteristics are important for becoming an entrepreneur, it is still not clear if their influence is equally significant. Numerous authors have pointed out unresolved matters regarding the relationship among innovativeness, gender, and entrepreneurial intensions. The aim of this paper is to explore the impact of gender and country of origin in relation to entrepreneurial intentions and innovative cognitive style. Research was conducted using a sample of students majoring in information and communication technologies from Croatia and Slovenia. The results revealed the influence of gender, country, attitudes toward entrepreneurship, and innovative cognitive style on entrepreneurial intentions.
Ključne besede
entrepreneurship;gender;innovation;cross-country;entrepreneurial intentions;ICT;Croatia;Slovenia;
Podatki
Jezik: |
Angleški jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
UDK: |
005:33 |
COBISS: |
513488002
|
ISSN: |
0547-3101 |
Matična publikacija: |
Naše gospodarstvo
|
Št. ogledov: |
684 |
Št. prenosov: |
129 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
Sekundarni naslov: |
Determinante podjetniških namer v IKT po spolu in državi izvora |
Sekundarni povzetek: |
Čeprav se mnogi raziskovalci strinjajo, da so okoljske in osebne karakteristike pomembne pri posameznikovi odločitvi, da postane podjetnik, še ni razjasnjeno, ali je vpliv teh karakteristik enako značilen. Številni avtorji opozarjajo na nerešena vprašanja, ki zadevajo povezavo med inovativnostjo, spolom in podjetniškimi namerami. Namen tega članka je raziskati vpliv spola in države izvora na povezanost podjetniških namer in inovativnega kognitivnega sloga. Raziskava je bila izvedena na vzorcu študentov IKT iz Hrvaške in Slovenije. Rezultati so pokazali vpliv spola, države, odnosa do podjetništva in inovativnega kognitivnega sloga na podjetniške namere. |
Sekundarne ključne besede: |
podjetništvo;spol;inovacija;meddržavne raziskave;podjetniške namere;IKT;Hrvaška;Slovenija; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Znanstveno delo |
Strani: |
str. 37-45 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ62 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ1 |
Čas izdaje: |
2016 |
DOI: |
10.1515/ngoe-2016-0004 |
ID: |
10878386 |