Povzetek

This paper presents the results of a study conducted to examine the dependence of customer loyalty on corporate social responsibility (CSR). CSR is a good opportunity for a company’s differentiation, but only if customers value the company’s efforts in this field. Loyalty is a primary goal of each company, but it is influenced by numerous factors. The goal of this paper was to examine if CSR influences customer loyalty as one possible factor. Based on the presented results, management recommendations are provided concerning business strategy, mission, and vision formulation, so companies can fulfill customers’ interests and gain their loyalty.

Ključne besede

corporate social responsibility;loyalty;strategy;management;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
UDK: 316.62:159.947.23
COBISS: 12763932 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0547-3101
Matična publikacija: Naše gospodarstvo
Št. ogledov: 1173
Št. prenosov: 311
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
Sekundarni povzetek: V prispevku so predstavljeni rezultati raziskave, ki je bila izvedena, da bi proučili odvisnost zvestobe kupcev od družbene odgovornosti podjetij. Družbena odgovornost je dobra priložnost za diferenciacijo podjetja, a le, če stranke cenijo njegova prizadevanja na tem področju. Zvestoba je primarni cilj vsakega podjetja, vendar nanjo vplivajo številni dejavniki. Cilj tega prispevka je proučiti, ali družbena odgovornost podjetij kot eden od mogočih dejavnikov vpliva na zvestobo kupcev. Na podlagi predstavljenih rezultatov je mogoče podati priporočila za upravljanje, ki zadevajo poslovno strategijo, poslanstvo in oblikovanje vizije, da bi podjetje lahko zadovoljilo interese strank in si pridobilo njihovo zvestobo.
Sekundarne ključne besede: podjetje;družbena odgovornost;zvestoba;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 38-46
Letnik: ǂLetn. ǂ63
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2017
DOI: 10.1515/ngoe-2017-0004
ID: 10878387