Povzetek

Namen eksperimentalne raziskave je bil proučiti učinkovitost in učinek opazovanja umetniškega dela z uporabo posebej oblikovanih strategij, metod in postopkov na razvoj splošne likovne ustvarjalnosti pri učencih. Raziskava je bila izvedena na vzorcu 199 učencev dveh osnovnih šol v Užicah (Srbija). Spoznanja, ki so bila pridobljena, kažejo, kako pomembno je za otroke, da umetnino samostojno in skozi interakcijo doživijo na osebni ravni ter razvijejo lastne pojme.

Ključne besede

creativity;work of art;young pupils;development program;museum;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 373.3:73/76
COBISS: 23484168 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1365
Št. prenosov: 354
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Developing and fostering creativity through the works of art by young pupils
Sekundarni povzetek: The aim of this experimental research was to examine the effectiveness and impact of active observation of the work of art by applying specially designed strategies, methods and procedures to the development of general artistic creativity in pupils. The research was conducted on a sample of 199 pupils (the experimental group consisted of 102 pupils, and the control group of 97 pupils) from two primary schools in Užice (Serbia). The conclusions indicate how important it is for children to access the work of art on a personal level, independently and through interaction, as well as to develop their own concepts.
Sekundarne ključne besede: ustvarjalnost;umetniško delo;učenci mlajše šolske starosti;razvojni program;muzej;ne zaključna dela;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Likovna vzgoja in izobraževanje;Ustvarjalnost;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 261-273
Letnik: ǂLetn. ǂ10
Zvezek: ǂšt. ǂ2/3
Čas izdaje: sep. 2017
DOI: 10.18690/2463-8005.10.2-3.261-274
ID: 10883870