diplomsko delo
Povzetek
Živimo v svetu digitalizacije, kjer so nam informacije na razpolago vedno in povsod. Napredna tehnologija nam širi obzorja na nove načine in s tem omogoča hitrejše iskanje novih trgov, ki za naše družinsko podjetje Alma Mix, d. o. o., predstavljajo bodoče poslovne priložnosti v spletni prodaji. Ta postaja v današnjem svetu eden najprivlačnejših načinov elektronskega poslovanja kot tudi pomemben dejavnik digitalne ekonomije. Podjetje brez kvalitetnega marketinškega načrta, ki nam kot orodje nudi podrobno tržno analizo, jasno opredeljene cilje, strategije in aktivnosti, si ne more privoščiti vstopa na nov trg in biti hkrati uspešno.
V diplomskem delu smo s tržno raziskavo pridobili vse potrebne informacije, ki so pripomogle pri sestavi načrta za uvedbo spletne prodaje na slovenskem trgu.
Cilj diplomske naloge je dokazati, da obstaja trg in potencialni kupci, ki bi kupovali hišni tekstil preko spleta.
Ključne besede
spletna prodaja;marketinški načrt;tržna raziskava;slovenski trg;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo |
Založnik: |
[P. Gleščič] |
UDK: |
005(043.3) |
COBISS: |
513674370
|
Št. ogledov: |
3802 |
Št. prenosov: |
164 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Študijski program: |
0000801 |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Komentar na gradivo: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Strani: |
48 str., 7 str. pril. |
ID: |
10891734 |