delo diplomskega projekta

Povzetek

V diplomskem projektu obravnavam pospeševanje spletne prodaje v izbranem podjetju. V prvem delu diplomskega projekta sem opredelila teoretična izhodišča o orodjih marketinškega komuniciranja in se še posebej osredotočila na opredelitev, razlago ciljev, prednosti in slabosti ter tveganja pospeševanja prodaje. Predstavila sem tudi promocijska orodja spletne prodaje in njene ključne elemente ter orodja. V nadaljevanju sledi tudi predstavitev podjetja. V raziskovalnem delu pa s pomočjo anketnega vprašalnika in izvajanja nagradne igre povzamem ugotovitve in podam sklep na zastavljene hipoteze.

Ključne besede

prodaja;spletna prodaja;pospeševanje prodaje;socialna omrežja;spletna mesta;promocija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: L. Merzdovnik
UDK: 658.8
COBISS: 82413827 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 255
Št. prenosov: 16
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Promotion of online sales for company Moduli SG d. o. o. on sewing and tailoring programs
Sekundarni povzetek: In my diploma work, I am dealing with online sales promotion in a selected company. In the first part of my diploma work, I define the theoretical background of marketing communication tools, focusing in particular on the definition, explanation of the objectives, advantages and disadvantages and risks of sales promotion. In this part, I also present the promotional tools of online sales and its key elements and tools. A presentation of the company follows. In the research part, I summarise the findings and draw conclusions on the hypotheses by means of a questionnaire and a prize game.
Sekundarne ključne besede: online sales;sales promotion;sewing;tailoring;websites;social networks.;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 39 str., 2 str. pril.
ID: 13259639