diplomska naloga
Tjaša Vušnik (Avtor), Mirjam Senica (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

pedagogika montessori;samoiniciativnost;interes otrok;simbolna igra;medsebojna interakcija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [T. Vušnik]
UDK: 37.013:373.2(043.2)
COBISS: 1539681732 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2669
Št. prenosov: 232
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [9] f., 62 str.
ID: 10896899