application to ayurveda
Prakriti Gaur (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

A study of consumer attitudes and motivation to use herbal products in India

Ključne besede

India;consumer behaviour;purchasing;decision making;consumer psychology;culture;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [P. Gaur]
UDK: 366
COBISS: 24091622 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 531
Št. prenosov: 144
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Raziskava stališč in motivacije kupcev za uporabo zeliščnih izdelkov v Indiji: primer ajurvede
Sekundarne ključne besede: Indija;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;psihologija potrošnika;kultura;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 63, 9 str.
ID: 10904044
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer podjetja MASS d.o.o.