magistrsko delo
Nina Rudl (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Soustvarjanje vrednosti blagovne znamke na družbenem omrežju Istagram

Ključne besede

informacijska tehnologija;družbeni mediji;socialne mreže;Instagram;proizvodi;blagovne znamke;vrednost;potrošnik;kontrola;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Rudl]
UDK: 339.138
COBISS: 24129766 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 827
Št. prenosov: 165
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Brand value co-creation on Instagram
Sekundarne ključne besede: information technology;social media;social network;Instagram;products;brands;value;consumer;control;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 63, 1 str.
ID: 10904118