magistrsko delo
Monika Hlebec (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Trženjska strategija uvajanja programa industrijskih detektorjev kovin na mednarodnem trgu - primer podjetja MDR

Ključne besede

EU;medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;odnosi s strankami;majhna podjetja;MDR;okolje;konkurenca;analiza;interorganizational systems;intercompany marketing;customer relationship;small enterprises;environment;competition;analysis;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Hlebec]
UDK: 339.138
COBISS: 24061926 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 650
Št. prenosov: 429
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂA ǂmarketing strategy for the launch of a programme of industrial metal detectors on the international market - the case of the MDR company
Sekundarne ključne besede: interorganizational systems;intercompany marketing;customer relationship;small enterprises;environment;competition;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 79, 8 str.
ID: 10908203