diplomsko delo
Ana Širec (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Trženje na podlagi odnosov s poudarkom na upravljanju ključnih kupcev

Ključne besede

medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;vzajemno trženje;odnosi s strankami;nakup;upravljanje;informacijska tehnologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Širec]
UDK: 339.138
COBISS: 21673702 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1069
Št. prenosov: 258
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: interorganizational systems;intercompany marketing;relationship marketing;customer relationship;purchasing;management and control;information technology;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 50, 4 str.
ID: 8325929