interpretacija statistične analize prvih izpitnih rokov na osnovni ravni
Martina Toplišek (Avtor), Marko Stabej (Mentor), Ina Ferbežar (Mentor)

Povzetek

Slovenščina kot drugi in tuji jezik vedno bolj postaja integriran del slovenske jezikovne situacije. Dolgoletne izkušnje in želja po primerljivosti z drugimi evropskimi državami so bile povod za nastanek novega programa na področju učenja, poučevanja, ocenjevanja in certificiranja slovenščine - programa Slovenščina kot drugi in tuji jezik. V magistrski nalogi predstavljam vsebino in novosti, ki jih nov program prinaša. Empirični raziskavi, v katerih so bili vključeni rezultati izpitov na osnovni ravni vseh dosedanjih izpitnih rokov in njihova psihometrična analiza, sta pokazali različna izhodišča za evalvacijo programa, odpirata pa tudi nekatera vprašanja, ki so povezana s širšo sliko sodobne slovenske jezikovne realnosti.

Ključne besede

slovenščina;slovenščina kot drugi/tuji jezik;testiranje;osnovna raven;izpiti;jezikovni programi;evalvacija;statistična analiza;bolonjski magisteriji;Slovenščina kot drugi in tuji jezik;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [M. Toplišek]
UDK: 811.163.6'234
COBISS: 62984290 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 770
Št. prenosov: 1072
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Slovenian as a second/foreign language is increasingly becoming an integrated part of Slovenian language situation. Years of experience and a desire for comparability with other European countries have led to the emergence of a new program in the field of learning, teaching, assessment and certification of Slovenian language - program Slovenian as a second and foreign language. Master's thesis is introducing some contents and innovations of the program. Empirical research was based on all of the exam dates at the elementary level and on psychometric analysis of language test for Slovenian as a second and foreign language. Research showed different starting points for the evaluation of the program, but also raised a number of questions, which are related to the broader picture of contemporary Slovenian language reality.
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za slovenistiko
Strani: 55 f.
ID: 10914744
Priporočena dela:
, interpretacija statistične analize prvih izpitnih rokov na osnovni ravni
, primer analize besednega reda pri dijakih višje šole za gospodarske poklice Šentpeter
, ni podatka o podnaslovu