master's thesis
Lena Čargonja (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Comparing the impact of content vs. traditional marketing on consumer attitude

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;psihologija potrošnika;strategija trženja;oglaševanje;poslovno komuniciranje;trendi;analiza;marketing;consumer behaviour;consumer psychology;marketing strategy;advertising;business communication;trends;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Čargonja]
UDK: 339.138
COBISS: 24248294 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 700
Št. prenosov: 186
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Primerjava vpliva vsebinskega trženja in tradicionalnega trženja na porabnikov odnos
Sekundarne ključne besede: trženje;vedenje potrošnikov;psihologija potrošnika;strategija trženja;oglaševanje;poslovno komuniciranje;trendi;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 54, 17 str.
ID: 10918403