zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole

Povzetek

Oblikovanje trženjske strategije na primeru kulturne dediščine grad Kostel

Ključne besede

Slovenija;turizem;trženje;storitve;poslovno komuniciranje;cena;kulturna dediščina;strategija trženja;primeri;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [P. Zdravič]
UDK: 338.48
COBISS: 24258278 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 659
Št. prenosov: 109
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Creating marketing strategy in case of cultural heritage the Kostel castle
Sekundarne ključne besede: Slovenia;tourism;marketing;services;business communication;price;cultural heritage;marketing strategy;cases;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 25, I, 7 str.
ID: 10928849