magistrsko delo
Petra Letonja (Avtor), Adriana Magdovski (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo je zasnovano kot praktično delo. Prikazuje poučevanje po metodah Edgarja Willemsa. Poseben poudarek namenja raziskavi poučevanja inštrumentov po metodi Edgarja Willemsa, razlikam med poučevanjem v javnih glasbenih šolah ter v glasbenih šolah, ki poučujejo po metodi Edgarja Willemsa. Prikaže elemente, po katerih deluje poučevanje po tej metodi, to so: pesmi, ritem, zvok, glasbeno uho, infratonalni prostor, melodija, harmonija, glasbeni spomin, asociacije, solfeggio, inštrumentalne tehnike, interpretacija ter uporabo vseh teh elementov pri pouku inštrumenta. Predstavi tudi, kako je zasnovana učna ura pri inštrumentu, kakšne so priprave na učno uro ter kakšna so priporočila za delo pri inštrumentu. V drugem, praktičnem delu magistrskega dela so prikazane raziskave, ki so bile opravljene na zasebni glasbeni šoli v samostanu Sv. Petra in Pavla. Zanimalo nas je, kako v praksi poteka poučevanje po metodi Edgarja Willemsa. Videli smo praktičen potek učne ure različnih inštrumentov (klavirja, citer, violine). Ugotavljali smo, kakšen napredek dosegajo učenci, ki so vključeni v tovrstno izobraževanje.

Ključne besede

magistrska dela;metoda Edgarja Willemsa;elementi glasbene pedagogike;inštrumenti;tehnike;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [P. Letonja]
UDK: 78.071.5Willems E.(043.2)
COBISS: 24041224 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 829
Št. prenosov: 282
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Elements of musical education according to Edgar Willems' principals incorporated into early instrument learning
Sekundarni povzetek: The post-graduate thesis is practically oriented. It demonstrates teaching according to the methods of Edgar Willems. Special emphasis is put on researching Edgar Willems' teaching method and the differences arising from teaching instruments in public music schools compared to music schools focusing on Willems' method. It demonstrates elements the method focuses on: songs, rhythm, sound, musical ear, infratonal space, melody, harmony, musical memory, association, solfeggio, instrumental techniques, interpretation and incorporating all of these elements in instrument teaching. The thesis also covers instrument lesson planning, lesson preparation and necessary recommendations. The practical part of the thesis comprises of studies carried out at the private music school of "Sv. Peter in Pavel". It focuses on how the method of Edgar Willems is put into practice. I have observed several lessons with different instruments (piano, zither, the violin). The main objective was to track the progress of students included into this particular type of musical education.
Sekundarne ključne besede: master theses;Edgar Willems method;elements of music pedagogy;instruments;techniques;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za glasbo
Strani: IX, 50 f.
ID: 10942849