magistrsko delo
Tilen Naraks (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Zaznava veleplakatov med simulirano vožnjo

Ključne besede

hevristike;teorija vizualne zaznave;veleplakati;Oglaševanje;Plakati;Zaznavanje;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Naraks]
UDK: 659.133:159.937(043.3)
COBISS: 35648861 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 618
Št. prenosov: 261
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Posters;Perception;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 76 str.
ID: 10944263
Priporočena dela:
, družbeno-ekonomski vidiki
, opredelitev skozi teoretska izhodišča in prakso v slovenskih medijih
, transformacija klasičnega plakata v sodobni oglaševalski medij