diplomska naloga
Damjan Bratkovič (Avtor), Nadja Damij (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga s pomočjo homogene fokusne skupine in analize sekundarnih virov v raziskavi manjšega obsega pridobi ustrezne podatke ter poskuša odgovoriti na zastavljeno raziskovalno vprašanje »Kako uporaba spletne učilnice vpliva na interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče«. Fokusno skupino sestavljajo učitelji, ki so redni uporabniki spletne učilnice Moodle. Sekundarni viri pa so dnevniški zapisi sistema Moodle in vsebujejo zapise vseh interakcij med uporabniki in sistemom Moodle v določenem obdobju (šolsko leto 2010-2011).

Ključne besede

fokusna skupina;sekundarni viri;spletna učilnica;Moodle;interaktivni odnos;učenec;učitelj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Založnik: [D. Bratkovič]
UDK: 37.091.3(043):004.5
COBISS: 1024327233 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 148
Št. prenosov: 19
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Obtaining relevant information with the help of a homogeneous focus group and analysing secondary sources in a study of limited scope, my diploma work concentrates on the main research question how the use of online classroom affects interactive relationship between the students and teachers of Stopiče primary school. The focus group consists of teachers who are regular users of the Moodle virtual classroom. Secondary sources are Moodle systemlog data, containing records of all interactions between the users and system Moodle in a given period (school year 2010-2011).
Sekundarne ključne besede: focus group;secondary source;online classroom;Moodle;interactive relationship;student;teacher;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fak. za info. študije v Novem mestu
Komentar vira: Na ov.: Diplomska naloga : univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
Strani: 50 str., [14] f. str.
ID: 10950499
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov