magistrska naloga
Darja Jankulov (Avtor), Nadja Damij (Mentor)

Povzetek

Elektronsko poslovanje omogoča pocenitev javne uprave, povečanje učinkovitosti in njene odzivnosti. Elektronske storitve pomenijo poenostavitve postopkov in odpravo administrativnih bremen za državljane in poslovne subjekte. Za uspešno in učinkovito poslovanje mora organizacija vlagati v nove tehnologije in v nova znanja. Vložena sredstva pa bodo učinkovito uporabljena le, če bodo doseženi boljši rezultati kot prej. Računovodska dokumentacija je najobsežnejši del poslovnega procesa vsake organizacije, zato je pomembno čim več dokumentov upravljati elektronsko. Računovodstvo občinske uprave Občine Dolenjske Toplice je tako pred vedno novimi izzivi, kako povečati učinkovitost dela in znižati stroške poslovanja. V magistrski nalogi smo analizirali sedanje razmere na področju e-poslovanja v računovodski službi in predstavili možnost uvedbe e-računa in e-arhiva, ki bi omogočila precejšnje izboljšanje vseh delovnih procesov.

Ključne besede

javni sektor;občina;učinkovitost poslovanja;e-računovodstvo;e-račun;e-arhiv;IKT;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Založnik: [D. Jankulov]
UDK: 004:659.2:352(043.2)
COBISS: 2048331539 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 116
Št. prenosov: 17
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Electronic commerce enables decreases in public administration, increases efficiency and its responsiveness. Electronic services offer simplifications of procedures and eliminations of administrative burdens for citizens and businesses. For effective and efficient business organization must invest in new technologies and new knowledge. Invested resources will be used efficiently only if better results were achieved than before. Accounting records are the largest part of the business process of each organization, therefore it is important to manage as many documents as possible electronically. Even the accounting of municipality administration of Dolenjske Toplice Municipality finds itself facing new challenges all the time, such as how to increase work efficiency and reduce operating costs. In this master's work we have made an analysis of the current situation in the field of e-commerce in accounting and presented the possibility of introducing e-bill and e-archive, which would bring significant improvement in all work processes.
Sekundarne ključne besede: public sektor;municipality;business efficiency;e-accounting;e-bill;e-archive;ICT;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Komentar vira: Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Strani: 81 str.
ID: 10954196