diplomska naloga
Povzetek
Konkurenčni boj, ki je prisoten tako na Slovenskem kot tudi na tujih trgih, zahteva od podjetij, da nenehno iščejo in se odzivajo na priložnosti, ki so jim ponujene. Zahteve po kakovosti opravljenih storitev ali izdelka so čedalje večje zaradi vedno večje zahtevnosti kupcev. V današnjem svetu je težko biti uspešen brez stalnih izboljšav in tega se zaveda večina podjetij, zato so se vedno bolj pripravljeni prilagajati kupcem, saj se zavedajo, da lahko le na ta način obdržijo in po možnosti tudi povečajo svoj tržni delež. V naši nalogi v teoretičnem delu raziskujemo področje managementa kakovosti, timsko zasnovane strukture organizacije in metode usposabljanja kadrov. Glede na to, da v nalogi obravnavamo novo podjetje, ki se ukvarja s storitvenimi dejavnostmi, smo s pomočjo pridobljene literature in poznavanja procesov pripravili celovito rešitev za uvedbo ISO-standarda 9001:2008, ki zajema definirane procese za servisne in prodajne storitve.
Ključne besede
ISO-standard 9001:2008;management celovite kakovosti;menedžment celovite kakovosti;celovito upravljanje kakovosti;upravljanje kakovosti;izobraževanje;zadovoljstvo kupca;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu |
Založnik: |
[D. Umek] |
UDK: |
005.6:658.8(043.2) |
COBISS: |
2048358163
|
Št. ogledov: |
0 |
Št. prenosov: |
0 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni povzetek: |
The competitive battle that is present on the Slovenian and foreign markets requires companies to constantly seek and respond to the opportunities they are provided with. Requirements regarding the quality of services or products are becoming stricter due to increasing customer demands. In today's world it is difficult to be successful without constant improvements and most of the companies are aware of this fact. To this end, they are increasingly willing to adapt to customers, knowing that this is the only way to maintain and potentially even increase their market share. The theoretical part is intended to explore the field of quality management, team-based structure of the organization and the methods of personnel training. This thesis deals with a new company which is engaged in service activities. Based on obtained literature and knowledge of the processes we produced a comprehensive solution for the introduction of the standard ISO 9001: 2008 covering the defined processes for repair and sales services. |
Sekundarne ključne besede: |
ISO standard 9001: 2008;total quality management;traning;customer satisfaction; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu |
Komentar vira: |
Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
|
Strani: |
67 str. |
ID: |
10954652 |