diplomsko delo
Andreja Krapše (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Katja Udir Mišič (Komentor)

Povzetek

Dandanes smo večino časa obkroženi z mnogimi vizualnimi podobami, kar omogoča številne načine komuniciranja. Z razvojem vizualnih komunikacij so se spreminjale tudi ene izmed tradicionalnih in zgodovinsko usmerjenih ustanov – muzeji – in njihove postavitve. Zaradi uporabe vizualnega znotraj muzejskih institucij, smo v okviru diplomske naloge najprej raziskali teorijo muzejskih postavitev. Zatem smo se lotili človeških dejavnikov, na katere vplivajo različni (grafično)-oblikovalski elementi, saj je od tega odvisen pristop v oblikovanju. V drugi polovici teoretičnega dela smo obrazložili pomen celostne grafične podobe in njenih komponent; načina, kako javnosti predstavlja bistvo zastopane organizacije; ter njenega vpliva. V praktičnem delu smo preučeno teorijo uporabili tekom projektnega dela z negospodarskim in neprofitnim sektorjem ŠIPK 2016–2018 (naslovljeno Krepitev identitete Pohorcev), kjer smo izdelali lastno idejno zasnovo muzejske postavitve muzeja na Rogli in podpirajočo celostno grafično podobo.

Ključne besede

zasnova muzeja;vizualne komunikacije;psihološki vpliv;celostna grafična podoba;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: A. Krapše
UDK: [338.483.12:069]:316.776(043.2)
COBISS: 21770006 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1216
Št. prenosov: 129
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Corporal identity and design project for a museum set-up on the case of the museum Rogla
Sekundarni povzetek: Most of the time nowadays we are surrounded by many visual images, which allow numerous ways of communication. With the evolvement of visual communications, one of the traditional and historcally oriented institutions – museums – and their exhibition placements, have also been changing. Because of the usage of visual inside of museum institutions, in the first part of this degree paper we researched the theory of museum exhibitions. Then we moved on to researching human factors that are influenced by different graphic design elements, because the approach to design is based on them. In the second half of theoretical part we explained the meaning of corporal identity and its components; the way how it publically represents the essence of the represented organization; and its influence. In the practical part we then used the gathered information for working on a project with non-commercial and non-profit sector ŠIPK 2016–2018 (named Krepitev identitete Pohorcev), during which we created the design of a museum set-up for the museum Rogla and its own corporal identity.
Sekundarne ključne besede: museum set-up;visual communication;psychological influence;corporal identity;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VIII, 77 str.
ID: 10954824
Priporočena dela:
, diplomsko delo (visokošolski strokovni študij - 1. stopnja)
, od idejne zasnove do končne implementacije
, diplomsko delo