analiza oglaševanja počitnic turistične agencije Collegium Mondial Travel
Urša Štraus (Avtor), Jasna Potočnik (Mentor)

Povzetek

V sklopu diplomskega dela smo analizirali retorične prvine in prepričevalne tehnike v oglasnih sporočilih turistične agencije Collegium Mondial Travel. Najprej smo opredelili osnovne pojme in pregledali literaturo področja, nato je sledila analiza. Teoretični del smo razčlenili po poglavjih od zgodovine, sodobne retorike do oglaševanja, kjer smo podrobneje predstavili sodobno spletno oglaševanje. Teoretični del je bil tudi temelj oziroma izhodišče za drugi del raziskovanja, v katerem smo z analizo vsebine in besedno analizo analizirali oglase. S spletnih virov, Facebook profila, Instagram profila in YouTube kanala agencije Collegium Mondial Travel smo pridobili dvanajst oglasnih sporočil, v katerih smo analizirali elemente retorike prepričevanja po Robertu Cialdiniju in delno po Aristotelu. Naše glavne ugotovitve so, da agencija uporablja vseh šest predstavljenih tehnik prepričevanja po Robertu Cialdiniju, najbolj uporabljeni pa sta tehnika recipročnosti in tehnika pomanjkanja. Prav tako smo ugotovili, da agencija pogosto uporablja patos kot prepričevalno sredstvo v oglaševanju, v katerem se največkrat pojavijo čustveno zaznamovane besede, nagovor in asociirani opis.

Ključne besede

retorika;retorika prepričevanja;prepričevalne tehnike;oglaševanje;turistične agencije;Collegium Mondial Travel;turistična agencija;Ljubljana;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FT - Fakulteta za turizem
Založnik: [U. Štraus]
UDK: 808.5:659.1:338.486.22(043.2)
COBISS: 2048270675 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 782
Št. prenosov: 103
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Rhetoric in advertising
Sekundarni povzetek: In this diploma theisis, we analyzed rhetorical elements and persuasion techniques in advertisement messages by tourist agency Collegium Mondial Travel. Firstly, we defined basic terms and made literature review of the available literature in the analyzed field, and only then we started our analysis. We divided theoretical part by chapters, from the history of the rhetoric to modern rhetoric and modern advertising, including also new media, where we focused on online advertising. Theoretical part was also the base for the second part of our research, where we analyzed commercials employing content and linguistic analyses. From online sources like Facebook profile, Instagram profile and Youtube channel of the agency Collegium Mondial Travel, we picked twelve advertisements, which we analysed based on elements of Robert Cialdini’s rhetoric of persuasion and partly also based on Aristotel’s criteria. Our main findings are that the agency uses all six techniques of persuasion by Robert Cialdini, with the emphasis on the technique of reciprocity and technique of shortage. We also found out that the agency uses a lot of pathos as persuasion technique in their advertisements, where we can find a lot of emotionally marked words, speeches and associated descriptions.
Sekundarne ključne besede: rhetoric;rhetoric of persuasion;persuasion techniques;advertising;tourist agency;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za turizem
Strani: 78 str.
ID: 10956591
Priporočena dela:
, analiza oglaševanja počitnic turistične agencije Collegium Mondial Travel
, diplomsko delo univerzitetnega študija