sončna dolina Bioterme Mala Nedelja

Povzetek

Glamping se je skozi čas razvijal in napredoval, tako kot vsi drugi trendi. Z velikim skokom od klasičnega kampiranja je sedaj, z modernimi nastanitvenimi možnostmi in edinstvenimi doživetji, postal večmilijonska industrija, ki se je razširila povsod po svetu. Nova vrsta glampistov je povzročila povpraševanje, ki vsebuje najkvalitetnejše storitve in ponuja vrhunsko doživetje v naravi. Glamping se tesno prepleta s trajnostnim poslovanjem zaradi tega, ker je umeščen v naravno okolje, v katerega minimalno posega in z njim sobiva. Predstavlja pomemben turistični produkt v Sloveniji, saj deluje v skladu z zeleno politiko, ki jo spodbuja Slovenska turistična organizacija. Zaradi naraščajočega trenda in zaradi potrebe po konkurenčni prednosti so Bioterme Mala Nedelja v svojo lastno ponudbo uvedle glamping z imenom Sončna dolina. Za uspešno poslovanje je pomembno, da se prepoznajo ciljni trgi in skupine, ki bodo predstavljale potencialne goste. Prav tako je pomembno, da se določi vse segmente marketinškega spleta, ki bodo pri poslovanju pripomogli k lažjim in dobrim odločitvam.

Ključne besede

glamurozno kampiranje;trajnostni turizem;zeleni turizem;marketinški splet;Bioterme Mala Nedelja;Mala Nedelja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FT - Fakulteta za turizem
Založnik: [K. Murkovič]
UDK: 338.488.2:711.455.8(497.4 Mala Nedelja)(043.2)
COBISS: 2048272467 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1142
Št. prenosov: 286
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Glamorous camping
Sekundarni povzetek: Glamping has evolved over time and progressed just like any other trend. Taking a huge leap from the classic camping to a now modern accommodation options and unique experiences have made glamping a multimillion industry that evolved all over the world. A new kind of “glamping people” have caused a demand, which involves services of the highest quality and a superb experience in the nature. Glamping is closely intertwined with sustainable business because it is placed into a natural environment in which it minimal interferes to and coexist with it. It represents an important tourist product in Slovenia, as it acts in accordance with the green policy promoted by Slovenian tourist organization. Due to the growing trend and the need of competitive advantage, Bioterme Mala Nedelja created glamping called Sun Valley. For business to be successful it is important to recognize target markets and groups that will represent potential guests. It is also important to identify all of the segments of web marketing that will help make business decisions easier.
Sekundarne ključne besede: glamorous camping;glamping;sustainable tourism;green tourism;Bioterme Mala Nedelja;marketing mix;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za turizem
Strani: XIV, 102, 9 str.
ID: 10957750
Priporočena dela:
, sončna dolina Bioterme Mala Nedelja
, diplomsko delo
, ni podatka o podnaslovu