diplomsko delo
Mateja Burgar (Avtor), Vesna Ferk Savec (Mentor)

Povzetek

V današnji informacijski družbi ima informacijsko-komunikacijska tehnologija pomembno vlogo na vseh področjih človekovih dejavnosti. V diplomski nalogi sem želela izpostaviti vidike uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri učenju in poučevanju kemijskih vsebin. Informacijsko-komunikacijsko tehnologijo lahko vključimo v poučevanje in učenje različnih kemijskih vsebin, v diplomski nalogi je poseben poudarek na njeni uporabi pri eksperimentalnem delu. Ob didaktični uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije lahko le-ta pripomore k boljšemu razumevanju učnih vsebin. V diplomskem delu sem želela razviti in primerjati eksperimentalne vaje za uporabo pri pouku kemije v osnovni šoli- vsako v dveh izvedbah( z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in brez uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije). Pri izvedbi eksperimentalnih vaj z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije sem uporabila Vernier senzorje za temperaturo, pH in tlak. Za omenjene eksperimentalne vaje v dveh izvedbah sem izdelala učne priprave ter pripadajoče delovne liste. Po mojem mnenju je za primere v diplomski nalogi razvitih eksperimentalnih vaj veliko lažji in učinkovitejši način zbiranja podatkov s pomočjo Vernier senzorjev, ena izmed eksperimentalnih vaj, pa brez uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije sploh ni izvedljiva pri pouku kemije. V prihodnje bi bilo potrebno v diplomski nalogi razvite eksperimentalne vaje preizkusiti in tudi evalvirati z učenci.

Ključne besede

IKT;eksperimentalno delo;izkustven pristop;Vernier;senzor za temperaturo;senzor za tlak;senzor za pH;Spekter TM;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Burgar]
UDK: 54:373.3(043.2)
COBISS: 12130121 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 614
Št. prenosov: 94
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Involving ICT for experimental work in teaching and learning of chemistry
Sekundarni povzetek: In today's information society, information and communication technology plays an important role in all areas of human activities. In my graduation thesis, I wanted to highlight aspects of the use of information and communication technology in the teaching and learning of chemical content. Information and communication technology can be involved in the teaching and learning of various chemical contents, and in the diploma thesis is a special emphasis on its use in experimental work. In the case of a didactic use of information communication technology, it can help to better understand the learning content. In the diploma thesis I wanted to develop and compare experimental exercises for use in chemistry in elementary school - each in two versions (using information communication technology and without the use of information and communication technology). In carrying out experimental exercises using information-communication technology, I used Vernier sensors for temperature, pH and pressure. For these experimental exercises in two versions, I have developed teaching methods and the adhesive worksheets. In my opinion, for example, in the thesis of the developed experimental exercises, is a much easier and more efficient way of collecting data with Vernier sensors, and one of the experimental exercises, without the use of information-communication technology is not even practicable in chemistry lessons. In the future, in the diploma thesis, experimental exercises should be tested and evaluated with pupils.
Sekundarne ključne besede: chemistry;primary education;kemija;osnovnošolski pouk;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Dvopredmetni učitelj: Kemija in gospodinjstvo
Strani: VII, 132 str., [16] str. pril.
ID: 10973225