Matic Pavlič (Avtor)

Povzetek

Pristopi k izobraževanju gluhih otrok se razlikujejo glede na učni jezik in vključenost v večinsko okolje. Slovenski izobraževalni sistem ne omogoča vsem gluhim otrokom zadostnega stika s polno zaznavnim jezikom, da bi lahko nemoteno usvojili prvi jezik, v literaturi pa se premalo poudarja nova spoznanja o dvojezičnem oziroma dvomodalnem usvajanju znakovnega in govornega jezika. Oboje predstavlja ta članek, ki se zavzema za popolno uresničitev dvojezičnega izobraževanja gluhih in podaja razloge za tak pristop.

Ključne besede

slovenski znakovni jezik;dvojezično izobraževanje;otroci s posebnimi potrebami;polžev vsadek;inkluzija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 81:37.014
COBISS: 299841792 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-6302
Matična publikacija: Slavia Centralis
Št. ogledov: 1085
Št. prenosov: 96
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Advances in bilingual education for deaf children in Slovenia
Sekundarni povzetek: Deaf children may receive different types of education that differ with respect to the language used in class and the degree of inclusion in ordinary school system. In Slovenian schools, the deaf children are not necessarily provided with an input of a fully perceivable language while the professionals do not receive enough updated information about the advances in bilingual and bimodal education of the deaf. This article aims to fill these two gaps and put forth the arguments for above mentioned approach.
Sekundarne ključne besede: special education;deaf;pouk po prilagojenem programu;gluhi;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 251-262
Letnik: ǂLetn. ǂ11
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: 2018
ID: 10977268