magistrska naloga
Katja Petek (Avtor), Tina Vukasovič (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

storitve;kakovost;kakovost storitev;management znanja;zadovoljstvo uporabnikov;zadovoljstvo;uporabniki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [K. Petek]
UDK: 336.1:004(043.2)
COBISS: 15463073 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 115
Št. prenosov: 22
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: VIII, 71 str., [4] str. uvezanih pril.
ID: 10983018