magistrska naloga
Sanja Žerak (Avtor), Tina Vukasovič (Mentor)

Povzetek

Merjenje zadovoljstva uporabnikov s ponudbo bančnih storitev

Ključne besede

bančne storitve;Delavska hranilnica d.d.;kakovost storitev;management znanja;zadovoljstvo uporabnikov;uporabniki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [S. Žerak]
UDK: 336.71:339.138(043.2)
COBISS: 15342753 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3551
Št. prenosov: 199
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: IX, 65 str., [5] str. uvezanih pril.
ID: 10929065