magistrsko delo
Anja Horjak (Avtor), Tina Verovnik (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu sem se osredotočila na formalno in neformalno novinarsko izobrazbo, ki jo mladi pridobijo, preden začnejo ustvarjati radijske oddaje. Predstavila sem tudi oblike mentorstva na izbranih radijskih postajah (če je le-to prisotno) in kako se pridobljena novinarska znanja ter veščine kažejo v oddajah. V preteklosti so se mladinske radijske oddaje ukvarjale tudi z resnimi težavami in tematikami, kot so na primer trgovina z ljudmi in aktualna politična vprašanja, danes pa proučevane oddaje obravnavajo teme, zanimive za mlade iz določene starostne skupine, in govorijo o težavah, s katerimi se srečujejo mladostniki. V Sloveniji nisem odkrila raziskave, ki bi proučevala nastajanje radijske oddaje s strani mladih ustvarjalcev, ampak zgolj takšne, ki obravnavajo radijske oddaje in poslušalce. V nasprotju s tem je omenjenih raziskav na tujem veliko. Pri nas sta skušali približati medije mladostnikom Erjavčeva in Volčičeva, ki sta dodali predmete o izobraževanju o medijih v šolske kurikulume, sama pa sem se ukvarjala z vprašanjem, koliko novinarskih znanj in kompetenc imajo mladi pred začetkom dela na radiu.

Ključne besede

mladinske radijske oddaje;novinarske veščine;Radio;Novinarstvo;Mladina;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Horjak]
UDK: 070-053.6(043.3)
COBISS: 36020573 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 757
Št. prenosov: 225
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Journalistic Knowledge and Competences of Young Radio Show Creators
Sekundarni povzetek: The master's thesis focuses on the formal and informal education in journalism gained by young people before they start creating their own radio shows. The thesis also presents the different types of mentoring offered by the relevant radio stations (if any) and explores how the acquired journalistic knowledge and skill reflect in the shows. In the past, youth radio shows tackled serious issues and themes, for example human trafficking and the political topics of the day. Nowadays, however, the examined shows deal with topics of interest to young people from a particular age group, limiting discussion to problems faced by the younger generation. We did not come across a Slovenian research paper specifically examining a radio show created by young people, the research being limited to radio shows and listeners in general. In other countries, on the other hand, the kind of research undertaken here is very common. Erjavec and Volčič tried to introduce media to young people by adding media-related subjects to the school curricula, while our approach tried to gauge the degree of journalistic knowledge and competences young people already have before starting work at the radio station.
Sekundarne ključne besede: Radio;Journalism;Youth;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 75 str.
ID: 11004254
Priporočena dela:
, primer podjetja X
, potencial kritičnega socialnega marketinga za omejevanje problematičnega igranja na srečo med mladimi