diplomsko delo
Nina Šaruga (Avtor), Miša Božič (Avtor), Olivera Ilić (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Pregled plesnih nastopov študentov predšolske vzgoje z vidika sodobnega plesa obsega teoretični in empirični del. Za potrebe empiričnega dela je v teoretičnem delu poudarek na estetskih kriterijih v plesu, plesu v sklopu Kurikula za vrtce, sodobnem plesu in vlogi vzgojitelja pri izvajanju plesnih dejavnosti v vrtcu ter vidiki visokošolskega študijskega programa predšolske vzgoje. V empiričnem delu je bil namen pregledati plesne izdelke, ki so jih študentje pripravili v okviru izbirnega predmeta Plesna dramatizacija v vrtcu in ugotoviti odnos študentk/-ov do izdelkov svojih sošolk/-cev, na osnovi opazovalnih listov in analizi videoposnetkov. Podatki so kvantitativno obdelani s pomočjo deskriptivne statistike in frekvenčne distribucije. Ugotovljeno je, da so študenti/-ke v svojih izdelkih upoštevali značilnosti sodobnega plesa in pridobili pozitivne izkušnje iz plesnega področja.

Ključne besede

diplomska dela;estetika;sodobni ples;predšolsko obdobje;otrokov razvoj;vloga vzgojitelja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Šaruga]
UDK: 373.2:793.3(043.2)
COBISS: 24463880 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 726
Št. prenosov: 80
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂoverview of dance performances by studetns of preschool education from the perspective of contemporary dance
Sekundarni povzetek: The thesis entitled "Overview of dance performances by preschool education students from the perspective of contemporary dance" includes theoretical and empirical part. For the purpose of empirical part, the theoretical part emphasizes the aesthetic criteria in dance, dance within The Kindergarten Curriculum, contemporary dance and the role of preschool teacher in performing dance activites in kindergarten and perspective of the Preschool Education program. The aim of the empirical part was to review the dance products prepared by students within the elective subject "Dance Theatre in kindergarten" and determine the attitude of students towards the products of their classmates, based on observation sheets and analyses of the videos. The information are quantitatively processed by descriptive statistics and frequency distribution. It has been found that students in their products took into account the characteristics of contemporary dance and gained positive experiences from the dance area.
Sekundarne ključne besede: theses;aesthetic;contemporary dance;preschool education;child development;the role of preschool teacher;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 69 f.
ID: 11026087